Сұрыптау:
Алып тастау

«13 ерте араласу орталығын жабдықтау » тауарлар, жұмыстар мен қызметтерді мемлекеттік сатып алу тәсілімен алу туралы хабарландыру

«Қамқорлық Қоры» корпоративтік қоры БСН 200240009071 (бұдан әрі - Тапсырыс беруші) сатып алынатын тауарлардың, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтердің тізбесіне сәйкес, 13 ерте араласу орталығын жабдықтау 01/9-КФ үшін тауарларды, жұмыстар мен қызметтерді байқау тәсілімен сатып алуды жариялайды.
05.08.2022 · 16:16 3 0

13 «Қамқорлық» оңалту орталығына «Қазақстан халқына» Қоры қолдау көрсетеді

Қазақстанда инклюзияны дамытып, ерекше қажеттілігі бар балаларды оңалтуға жаңа мүмкіндіктер жасап жатқан «Қамқорлық» бастамасына «Қазақстан халқына» Қоры қолдау көрсетеді. Мұны Қор төрағасы Болат Жәмішев ҚР Президенті жанындағы Орталық коммуникациялар қызметінің (ОКҚ) брифингінде мәлімдеді.
02.06.2022 · 17:32 2 0

Ақтөбеде «Қамқорлық» балаларды оңалту орталығы ашылды

Ақтөбеде Халықаралық балаларды қорғау күні қарсаңында неврологиялық, нейрохирургиялық, кардиологиялық, травматологиялық диагнозы бар балаларға арналған «Қамқорлық» оңалту орталығы ашылды.
01.06.2022 · 11:44 2 0

«Қабанбай-батыр ауылындағы инклюзивтік фитнес-орталығын жабдықтау » тауарлар, жұмыстар мен қызметтерді сатып алу тәсілімен туралы хабарландыру

«Қамқорлық Қоры» корпоративтік қоры БСН 200240009071 (бұдан әрі - Тапсырыс беруші) сатып алынатын тауарлардың, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтердің тізбесіне сәйкес, инклюзивтік фитнес-орталығын жабдықтау 03/8-КФ үшін тауарларды, жұмыстар мен қызметтерді байқау тәсілімен сатып алуды жариялайды. Тапсырыс берушінің нақты орналасқан жері: Қазақстан, 010000, Нұр-Сұлтан қ., Қонаев көшесі 12/1, 507 кеңсе., Тел. 8 (7172) 57-14-26.
04.04.2022 · 17:35 2 0

«8 оңалту орталығын және 2 ерте араласу орталығын жабдықтау » тауарлар, жұмыстар мен қызметтерді мемлекеттік сатып алу тәсілімен алу туралы хабарландыру

«Қамқорлық Қоры» корпоративтік қоры сатып алынатын тауарлардың, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтердің тізбесіне сәйкес
29.03.2022 · 19:34 3 0

«8 оңалту орталығын және 2 ерте араласу орталығын жабдықтау » тауарлар, жұмыстар мен қызметтерді мемлекеттік сатып алу тәсілімен алу туралы хабарландыру

«Қамқорлық Қоры» корпоративтік қоры сатып алынатын тауарлардың, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтердің тізбесіне сәйкес, 8 оңалту орталығын және 2 ерте араласу орталығын жабдықтау 24/4-КФ үшін тауарларды, жұмыстар мен қызметтерді байқау тәсілімен сатып алуды жариялайды
18.03.2022 · 10:34 2 0

«Қабанбай-батыр ауылындағы инклюзивтік фитнес-орталығын жабдықтау » тауарлар, жұмыстар мен қызметтерді сатып алу тәсілімен туралы хабарландыру

«Қамқорлық Қоры» корпоративтік қоры сатып алынатын тауарлардың, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтердің тізбесіне сәйкес
17.03.2022 · 18:48 4 0

«Қабанбай-батыр ауылындағы инклюзивтік фитнес-орталығын жабдықтау » тауарлар, жұмыстар мен қызметтерді сатып алу тәсілімен туралы хабарландыру

«Қамқорлық Қоры» корпоративтік қоры БСН 200240009071 (бұдан әрі - Тапсырыс беруші) сатып алынатын тауарлардың, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтердің тізбесіне сәйкес, инклюзивтік фитнес-орталығын жабдықтау 01/8-КФ үшін тауарларды, жұмыстар мен қызметтерді байқау тәсілімен сатып алуды жариялайды.
04.03.2022 · 18:00 2 0

Ерекше қажеттілігі бар балаларды оңалту қолжетімді бола түсті

Ресми мәліметке сәйкес, Қазақстанда ерекше қажеттілігі бар 160 000-нан астам бала тіркелген, олардың көпшілігі тұрақты түрде оңалтуды қажет етеді.
16.02.2022 · 16:00 2 0

«4 ерте араласу орталығын жабдықтау » тауарлар, жұмыстар мен қызметтерді мемлекеттік сатып алу тәсілімен алу туралы хабарландыру

«Қамқорлық Қоры» корпоративтік қоры БСН 200240009071 (бұдан әрі - Тапсырыс беруші) сатып алынатын тауарлардың, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтердің тізбесіне сәйкес, 4 ерте араласу орталығын жабдықтау 16/7-КФ үшін тауарларды, жұмыстар мен қызметтерді байқау тәсілімен сатып алуды жариялайды.
21.01.2022 · 15:33 2 0

«8 оңалту орталығын және 2 ерте араласу орталығын жабдықтау » тауарлар, жұмыстар мен қызметтерді мемлекеттік сатып алу тәсілімен алу туралы хабарландыру

«Қамқорлық Қоры» корпоративтік қоры БСН 200240009071 (бұдан әрі - Тапсырыс беруші) сатып алынатын тауарлардың, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтердің тізбесіне сәйкес, 8 оңалту орталығын және 2 ерте араласу орталығын жабдықтау 23/4-КФ үшін тауарларды, жұмыстар мен қызметтерді байқау тәсілімен сатып алуды жариялайды.
21.01.2022 · 15:26 2 0

«8 оңалту орталығын және 2 ерте араласу орталығын жабдықтау » тауарлар, жұмыстар мен қызметтерді мемлекеттік сатып алу тәсілімен алу туралы хабарландыру

«Қамқорлық Қоры» корпоративтік қоры БСН 200240009071 (бұдан әрі - Тапсырыс беруші) сатып алынатын тауарлардың, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтердің тізбесіне сәйкес, 8 оңалту орталығын және 2 ерте араласу орталығын жабдықтау 22/4-КФ үшін тауарларды, жұмыстар мен қызметтерді байқау тәсілімен сатып алуды жариялайды.
18.01.2022 · 12:50 2 0

«4 ерте араласу орталығын жабдықтау » тауарлар, жұмыстар мен қызметтерді мемлекеттік сатып алу тәсілімен алу туралы хабарландыру

«Қамқорлық Қоры» корпоративтік қоры БСН 200240009071 (бұдан әрі - Тапсырыс беруші) сатып алынатын тауарлардың, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтердің тізбесіне сәйкес, 4 ерте араласу орталығын жабдықтау 15/7-КФ үшін тауарларды, жұмыстар мен қызметтерді байқау тәсілімен сатып алуды жариялайды.
18.01.2022 · 12:41 2 0

«8 оңалту орталығын және 2 ерте араласу орталығын жабдықтау » тауарлар, жұмыстар мен қызметтерді мемлекеттік сатып алу тәсілімен алу туралы хабарландыру

«Қамқорлық Қоры» корпоративтік қоры БСН 200240009071 (бұдан әрі - Тапсырыс беруші) сатып алынатын тауарлардың, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтердің тізбесіне сәйкес, 8 оңалту орталығын және 2 ерте араласу орталығын жабдықтау 21/4-КФ үшін тауарларды, жұмыстар мен қызметтерді байқау тәсілімен сатып алуды жариялайды.
28.12.2021 · 13:25 2 0

«4 ерте араласу орталығын жабдықтау » тауарлар, жұмыстар мен қызметтерді мемлекеттік сатып алу тәсілімен алу туралы хабарландыру

«Қамқорлық Қоры» корпоративтік қоры БСН 200240009071 (бұдан әрі - Тапсырыс беруші) сатып алынатын тауарлардың, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтердің тізбесіне сәйкес, 4 ерте араласу орталығын жабдықтау 14/7-КФ үшін тауарларды, жұмыстар мен қызметтерді байқау тәсілімен сатып алуды жариялайды.
28.12.2021 · 11:30 2 0

«4 ерте араласу орталығын жабдықтау » тауарлар, жұмыстар мен қызметтерді мемлекеттік сатып алу тәсілімен алу туралы хабарландыру

«Қамқорлық Қоры» корпоративтік қоры БСН 200240009071 (бұдан әрі - Тапсырыс беруші) сатып алынатын тауарлардың, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтердің тізбесіне сәйкес, 4 ерте араласу орталығын жабдықтау 13/7-КФ үшін тауарларды, жұмыстар мен қызметтерді байқау тәсілімен сатып алуды жариялайды.
22.12.2021 · 16:30 1 0

«8 оңалту орталығын және 2 ерте араласу орталығын жабдықтау » тауарлар, жұмыстар мен қызметтерді мемлекеттік сатып алу тәсілімен алу туралы хабарландыру

«Қамқорлық Қоры» корпоративтік қоры БСН 200240009071 (бұдан әрі - Тапсырыс беруші) сатып алынатын тауарлардың, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтердің тізбесіне сәйкес, 8 оңалту орталығын және 2 ерте араласу орталығын жабдықтау 20/4-КФ үшін тауарларды, жұмыстар мен қызметтерді байқау тәсілімен сатып алуды жариялайды.
21.12.2021 · 17:00 2 0

«4 ерте араласу орталығын жабдықтау » тауарлар, жұмыстар мен қызметтерді мемлекеттік сатып алу тәсілімен алу туралы хабарландыру

«Қамқорлық Қоры» корпоративтік қоры БСН 200240009071 (бұдан әрі - Тапсырыс беруші) сатып алынатын тауарлардың, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтердің тізбесіне сәйкес, 4 ерте араласу орталығын жабдықтау 12/7-КФ үшін тауарларды, жұмыстар мен қызметтерді байқау тәсілімен сатып алуды жариялайды.
30.11.2021 · 18:00 3 0

«4 ерте араласу орталығын жабдықтау » тауарлар, жұмыстар мен қызметтерді мемлекеттік сатып алу тәсілімен алу туралы хабарландыру

«Қамқорлық Қоры» корпоративтік қоры БСН 200240009071 (бұдан әрі - Тапсырыс беруші) сатып алынатын тауарлардың, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтердің тізбесіне сәйкес, 4 ерте араласу орталығын жабдықтау 11/7-КФ үшін тауарларды, жұмыстар мен қызметтерді байқау тәсілімен сатып алуды жариялайды.
23.11.2021 · 17:30 2 0

«Қамқорлық» оқу орталығы – дағды мен білім алудың жаңа мүмкіндігі

Көп балалы аналардың, ерекше қажеттіліктері бар балаларды тәрбиелеп отырған әйелдердің, жалғызбасты аналардың өзін-өзі дамытуына, олардың кәсіби білім мен дағдыларды меңгеруіне көмектесу – «Кәсіпкер ана» жобасының негізгі міндеттері.
23.11.2021 · 17:06 2 0