Сұрыптау:
Алып тастау

Ақтауда екі «Қамқорлық» балаларды оңалту орталығы ашылды

Бүгін Ақтау қаласындағы Маңғыстау облыстық көпсалалы балалар ауруханасында балаларды оңалту және «Қамқорлық» ерте араласу орталығы ашылды.
25.11.2022 · 16:10 2 0

«Қамқорлық» оңалту орталығының қызметкерлері үздік мамандардан білім алады

«Samruk-Kazyna Trust» корпоративтік қоры, «Қазақстан халқына» ҚҚ және әкімдіктердің қолдауымен Нұрсұлтан Назарбаев Қоры ашқан «Қамқорлық» өңірлік оңалту және ерте араласу орталықтарында мыңдаған бала ем алып жатыр. 
23.11.2022 · 14:55 2 0

«Аутизм және басқа да менталды ауытқулары бар балаларға арналған 8 орталығын жабдықтау » тауарлар, жұмыстар мен қызметтерді мемлекеттік сатып алу тәсілімен алу туралы хабарландыру

Корпоративный фонд «Қамқорлық Қоры» БИН 200240009071 (далее — Заказчик) объявляет закупки способом конкурса на приобретение товаров, работ и услуг для Оснащения 8 центров для детей с аутизмом и другими ментальными нарушениями 07/10-КФ в соответствии с перечнем приобретаемых товаров, работ и услуг Приложение 1 способом конкурса (далее - конкурс).
22.11.2022 · 12:22 2 0

«Аутизм және басқа да менталды ауытқулары бар балаларға арналған 8 орталығын жабдықтау » тауарлар, жұмыстар мен қызметтерді мемлекеттік сатып алу тәсілімен алу туралы хабарландыру

«Қамқорлық Қоры» корпоративтік қоры БСН 200240009071 (бұдан әрі - Тапсырыс беруші) сатып алынатын тауарлардың, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтердің тізбесіне сәйкес, Аутизм және өзге ментальді ауытқушылығы бар балаларға арналған 8 орталығын жабдықтау 06/10-КФ үшін тауарларды, жұмыстар мен қызметтерді байқау тәсілімен сатып алуды жариялайды.
03.11.2022 · 12:02 2 0

«13 ерте араласу орталығын жабдықтау » тауарлар, жұмыстар мен қызметтерді мемлекеттік сатып алу тәсілімен алу туралы хабарландыру

«Қамқорлық Қоры» корпоративтік қоры БСН 200240009071 (бұдан әрі - Тапсырыс беруші) сатып алынатын тауарлардың, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтердің тізбесіне сәйкес, 13 ерте араласу орталығын жабдықтау 05/9-КФ үшін тауарларды, жұмыстар мен қызметтерді байқау тәсілімен сатып алуды жариялайды.
28.10.2022 · 14:18 2 0

«Аутизм және басқа да менталды ауытқулары бар балаларға арналған 8 орталығын жабдықтау » тауарлар, жұмыстар мен қызметтерді мемлекеттік сатып алу тәсілімен алу туралы хабарландыру

«Қамқорлық Қоры» корпоративтік қоры БСН 200240009071 (бұдан әрі - Тапсырыс беруші) сатып алынатын тауарлардың, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтердің тізбесіне сәйкес, Аутизм және өзге ментальді ауытқушылығы бар балаларға арналған 8 орталығын жабдықтау 05/10-КФ үшін тауарларды, жұмыстар мен қызметтерді байқау тәсілімен сатып алуды жариялайды.
26.10.2022 · 10:06 2 0

«Аутизм және басқа да менталды ауытқулары бар балаларға арналған 8 орталығын жабдықтау » тауарлар, жұмыстар мен қызметтерді мемлекеттік сатып алу тәсілімен алу туралы хабарландыру

«Қамқорлық Қоры» корпоративтік қоры БСН 200240009071 (бұдан әрі - Тапсырыс беруші) сатып алынатын тауарлардың, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтердің тізбесіне сәйкес, Аутизм және өзге ментальді ауытқушылығы бар балаларға арналған 8 орталығын жабдықтау 04/10-КФ үшін тауарларды, жұмыстар мен қызметтерді байқау тәсілімен сатып алуды жариялайды.
21.10.2022 · 10:30 2 0

«13 ерте араласу орталығын жабдықтау » тауарлар, жұмыстар мен қызметтерді мемлекеттік сатып алу тәсілімен алу туралы хабарландыру

«Қамқорлық Қоры» корпоративтік қоры БСН 200240009071 (бұдан әрі - Тапсырыс беруші) сатып алынатын тауарлардың, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтердің тізбесіне сәйкес, 13 ерте араласу орталығын жабдықтау 04/9-КФ үшін тауарларды, жұмыстар мен қызметтерді байқау тәсілімен сатып алуды жариялайды.
20.10.2022 · 15:34 2 0

«Аутизм және басқа да менталды ауытқулары бар балаларға арналған 8 орталығын жабдықтау » тауарлар, жұмыстар мен қызметтерді мемлекеттік сатып алу тәсілімен алу туралы хабарландыру

«Қамқорлық Қоры» корпоративтік қоры БСН 200240009071 (бұдан әрі - Тапсырыс беруші) сатып алынатын тауарлардың, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтердің тізбесіне сәйкес, Аутизм және өзге ментальді ауытқушылығы бар балаларға арналған 8 орталығын жабдықтау 03/10-КФ үшін тауарларды, жұмыстар мен қызметтерді байқау тәсілімен сатып алуды жариялайды.
13.10.2022 · 11:39 2 0

«Аутизм және басқа да менталды ауытқулары бар балаларға арналған 8 орталығын жабдықтау » тауарлар, жұмыстар мен қызметтерді мемлекеттік сатып алу тәсілімен алу туралы хабарландыру

«Қамқорлық Қоры» корпоративтік қоры БСН 200240009071 (бұдан әрі - Тапсырыс беруші) сатып алынатын тауарлардың, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтердің тізбесіне сәйкес, Аутизм және өзге ментальді ауытқушылығы бар балаларға арналған 8 орталығын жабдықтау 02/10-КФ үшін тауарларды, жұмыстар мен қызметтерді байқау тәсілімен сатып алуды жариялайды.
11.10.2022 · 11:46 2 0

«4 ерте араласу орталығын жабдықтау » тауарлар, жұмыстар мен қызметтерді мемлекеттік сатып алу тәсілімен алу туралы хабарландыру

Қамқорлық Қоры» корпоративтік қоры БСН 200240009071 (бұдан әрі - Тапсырыс беруші) сатып алынатын тауарлардың, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтердің тізбесіне сәйкес, 13 ерте араласу орталығын жабдықтау 18/7-КФ үшін тауарларды, жұмыстар мен қызметтерді байқау тәсілімен сатып алуды жариялайды.
03.10.2022 · 12:20 2 0

«13 ерте араласу орталығын жабдықтау » тауарлар, жұмыстар мен қызметтерді мемлекеттік сатып алу тәсілімен алу туралы хабарландыру

«Қамқорлық Қоры» корпоративтік қоры БСН 200240009071 (бұдан әрі - Тапсырыс беруші) сатып алынатын тауарлардың, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтердің тізбесіне сәйкес, 13 ерте араласу орталығын жабдықтау 03/9-КФ үшін тауарларды, жұмыстар мен қызметтерді байқау тәсілімен сатып алуды жариялайды.
03.10.2022 · 12:08 2 0

«Аутизм және басқа да менталды ауытқулары бар балаларға арналған 8 орталығын жабдықтау » тауарлар, жұмыстар мен қызметтерді мемлекеттік сатып алу тәсілімен алу туралы хабарландыру

«Қамқорлық Қоры» корпоративтік қоры БСН 200240009071 (бұдан әрі - Тапсырыс беруші) сатып алынатын тауарлардың, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтердің тізбесіне сәйкес, Аутизм және өзге ментальді ауытқушылығы бар балаларға арналған 8 орталығын жабдықтау 01/10-КФ үшін тауарларды, жұмыстар мен қызметтерді байқау тәсілімен сатып алуды жариялайды.
20.09.2022 · 11:26 2 0

«4 ерте араласу орталығын жабдықтау » тауарлар, жұмыстар мен қызметтерді мемлекеттік сатып алу тәсілімен алу туралы хабарландыру

«Қамқорлық Қоры» корпоративтік қоры БСН 200240009071 (бұдан әрі - Тапсырыс беруші) сатып алынатын тауарлардың, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтердің тізбесіне сәйкес, 13 ерте араласу орталығын жабдықтау 17/7-КФ үшін тауарларды, жұмыстар мен қызметтерді байқау тәсілімен сатып алуды жариялайды. Тапсырыс берушінің нақты орналасқан жері: Қазақстан, 010000, Нұр-Сұлтан қ., Қонаев көшесі 12/1, 507 кеңсе., Тел. 8 (7172) 57-14-26.
14.09.2022 · 17:11 3 0

«13 ерте араласу орталығын жабдықтау » тауарлар, жұмыстар мен қызметтерді мемлекеттік сатып алу тәсілімен алу туралы хабарландыру

«Қамқорлық Қоры» корпоративтік қоры БСН 200240009071 (бұдан әрі - Тапсырыс беруші) сатып алынатын тауарлардың, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтердің тізбесіне сәйкес, 13 ерте араласу орталығын жабдықтау 02/9-КФ үшін тауарларды, жұмыстар мен қызметтерді байқау тәсілімен сатып алуды жариялайды. Тапсырыс берушінің нақты орналасқан жері: Қазақстан, 010000, Нұр-Сұлтан қ., Қонаев көшесі 12/1, 507 кеңсе., Тел. 8 (7172) 57-14-26.
14.09.2022 · 16:44 2 0

Қиын жағдайға ұшыраған 150 балаға мектепке қажетті керек-жарақтар салынған сөмкелер сыйға берілді

Білім беруде баланың әлеуетін арттыратын жобаларды жүзеге асыратын Нұрсұлтан Назарбаев Қоры жанындағы Елбасы Академиясы «Мектепке жол» республикалық акциясына қосылды.
27.08.2022 · 13:09 2 0

Ақмола облысында ерте араласу оңалту орталығы ашылды

Степногорск қаласында «Қамқорлық» ерте жастағы балаларды оңалту орталығының ашылу салтанаты өтті.
09.08.2022 · 13:01 3 0

«13 ерте араласу орталығын жабдықтау » тауарлар, жұмыстар мен қызметтерді мемлекеттік сатып алу тәсілімен алу туралы хабарландыру

«Қамқорлық Қоры» корпоративтік қоры БСН 200240009071 (бұдан әрі - Тапсырыс беруші) сатып алынатын тауарлардың, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтердің тізбесіне сәйкес, 13 ерте араласу орталығын жабдықтау 01/9-КФ үшін тауарларды, жұмыстар мен қызметтерді байқау тәсілімен сатып алуды жариялайды.
05.08.2022 · 16:16 3 0

13 «Қамқорлық» оңалту орталығына «Қазақстан халқына» Қоры қолдау көрсетеді

Қазақстанда инклюзияны дамытып, ерекше қажеттілігі бар балаларды оңалтуға жаңа мүмкіндіктер жасап жатқан «Қамқорлық» бастамасына «Қазақстан халқына» Қоры қолдау көрсетеді. Мұны Қор төрағасы Болат Жәмішев ҚР Президенті жанындағы Орталық коммуникациялар қызметінің (ОКҚ) брифингінде мәлімдеді.
02.06.2022 · 17:32 2 0

Ақтөбеде «Қамқорлық» балаларды оңалту орталығы ашылды

Ақтөбеде Халықаралық балаларды қорғау күні қарсаңында неврологиялық, нейрохирургиялық, кардиологиялық, травматологиялық диагнозы бар балаларға арналған «Қамқорлық» оңалту орталығы ашылды.
01.06.2022 · 11:44 2 0