«Қазақстандықтар елдің өркендеуі әр азаматтың еңбегіне, оның біліміне, жауапкершілігіне байланысты болып табылатын біртұтас және бөлінбейтін отбасы»
Толығырақ
«Біздің жастарымыз ғылым мен білімге ұмтылып, елдің болашағын ойлайтын болса, келешегіміз кемел, тәуелсіздігіміз баянды болады»
Толығырақ
«Терең білім тәуелсіздігіміздің тірегі, ақыл-ой азаттығымыздың алдаспаны»
Толығырақ
«Менің Ұлт Көшбасшысы ретіндегі мақсатым – Қазақстанды болашақ ұрпақ мақтана алатындай деңгейге көтеру»
Толығырақ
Сұрыптау:
Алып тастау

«8 оңалту орталығын және 2 ерте араласу орталығын жабдықтау » тауарлар, жұмыстар мен қызметтерді мемлекеттік сатып алу тәсілімен алу туралы хабарландыру

«Қамқорлық Қоры» корпоративтік қоры БСН 200240009071 (бұдан әрі - Тапсырыс беруші) сатып алынатын тауарлардың, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтердің тізбесіне сәйкес, 8 оңалту орталығын және 2 ерте араласу орталығын жабдықтау 16/4-КФ үшін тауарларды, жұмыстар мен қызметтерді байқау тәсілімен сатып алуды жариялайды.
14.10.2021 · 16:00 1 0

«4 ерте араласу орталығын жабдықтау » тауарлар, жұмыстар мен қызметтерді мемлекеттік сатып алу тәсілімен алу туралы хабарландыру

«Қамқорлық Қоры» корпоративтік қоры БСН 200240009071 (бұдан әрі - Тапсырыс беруші) сатып алынатын тауарлардың, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтердің тізбесіне сәйкес, 4 ерте араласу орталығын жабдықтау 03/7-КФ үшін тауарларды, жұмыстар мен қызметтерді байқау тәсілімен сатып алуды жариялайды.
14.10.2021 · 14:35 2 0

«4 ерте араласу орталығын жабдықтау » тауарлар, жұмыстар мен қызметтерді мемлекеттік сатып алу тәсілімен алу туралы хабарландыру

«Қамқорлық Қоры» корпоративтік қоры БСН 200240009071 (бұдан әрі - Тапсырыс беруші) сатып алынатын тауарлардың, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтердің тізбесіне сәйкес, 4 ерте араласу орталығын жабдықтау 02/7-КФ үшін тауарларды, жұмыстар мен қызметтерді байқау тәсілімен сатып алуды жариялайды.
14.10.2021 · 13:00 2 0

«8 оңалту орталығын және 2 ерте араласу орталығын жабдықтау » тауарлар, жұмыстар мен қызметтерді мемлекеттік сатып алу тәсілімен алу туралы хабарландыру

«Қамқорлық Қоры» корпоративтік қоры БСН 200240009071 (бұдан әрі - Тапсырыс беруші) сатып алынатын тауарлардың, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтердің тізбесіне сәйкес, 8 оңалту орталығын және 2 ерте араласу орталығын жабдықтау 15/4-КФ үшін тауарларды, жұмыстар мен қызметтерді байқау тәсілімен сатып алуды жариялайды.
12.10.2021 · 16:00 2 0

«8 оңалту орталығын және 2 ерте араласу орталығын жабдықтау » тауарлар, жұмыстар мен қызметтерді мемлекеттік сатып алу тәсілімен алу туралы хабарландыру

«Қамқорлық Қоры» корпоративтік қоры БСН 200240009071 (бұдан әрі - Тапсырыс беруші) сатып алынатын тауарлардың, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтердің тізбесіне сәйкес, 8 оңалту орталығын және 2 ерте араласу орталығын жабдықтау 14/4-КФ үшін тауарларды, жұмыстар мен қызметтерді байқау тәсілімен сатып алуды жариялайды.
05.10.2021 · 18:00 2 0

«4 ерте араласу орталығын жабдықтау » тауарлар, жұмыстар мен қызметтерді мемлекеттік сатып алу тәсілімен алу туралы хабарландыру

«Қамқорлық Қоры» корпоративтік қоры БСН 200240009071 (бұдан әрі - Тапсырыс беруші) сатып алынатын тауарлардың, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтердің тізбесіне сәйкес, 4 ерте араласу орталығын жабдықтау 01/7-КФ үшін тауарларды, жұмыстар мен қызметтерді байқау тәсілімен сатып алуды жариялайды.
05.10.2021 · 18:00 2 0

«8 оңалту орталығын және 2 ерте араласу орталығын жабдықтау » тауарлар, жұмыстар мен қызметтерді мемлекеттік сатып алу тәсілімен алу туралы хабарландыру

«Қамқорлық Қоры» корпоративтік қоры БСН 200240009071 (бұдан әрі - Тапсырыс беруші) сатып алынатын тауарлардың, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтердің тізбесіне сәйкес, 8 оңалту орталығын және 2 ерте араласу орталығын жабдықтау 12/4-КФ үшін тауарларды, жұмыстар мен қызметтерді байқау тәсілімен сатып алуды жариялайды.
20.09.2021 · 18:00 2 0

«8 оңалту орталығын және 2 ерте араласу орталығын жабдықтау » тауарлар, жұмыстар мен қызметтерді мемлекеттік сатып алу тәсілімен алу туралы хабарландыру

«Қамқорлық Қоры» корпоративтік қоры БСН 200240009071 (бұдан әрі - Тапсырыс беруші) сатып алынатын тауарлардың, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтердің тізбесіне сәйкес, 8 оңалту орталығын және 2 ерте араласу орталығын жабдықтау 11/4-КФ үшін тауарларды, жұмыстар мен қызметтерді байқау тәсілімен сатып алуды жариялайды.
02.09.2021 · 12:43 2 0

«8 оңалту орталығын және 2 ерте араласу орталығын жабдықтау » тауарлар, жұмыстар мен қызметтерді мемлекеттік сатып алу тәсілімен алу туралы хабарландыру

«Қамқорлық Қоры» корпоративтік қоры БСН 200240009071 (бұдан әрі - Тапсырыс беруші) сатып алынатын тауарлардың, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтердің тізбесіне сәйкес, 8 оңалту орталығын және 2 ерте араласу орталығын жабдықтау 10/4-КФ үшін тауарларды, жұмыстар мен қызметтерді байқау тәсілімен сатып алуды жариялайды.
24.08.2021 · 12:00 2 0

«8 оңалту орталығын және 2 ерте араласу орталығын жабдықтау » тауарлар, жұмыстар мен қызметтерді мемлекеттік сатып алу тәсілімен алу туралы хабарландыру

«Қамқорлық Қоры» корпоративтік қоры БСН 200240009071 (бұдан әрі - Тапсырыс беруші) сатып алынатын тауарлардың, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтердің тізбесіне сәйкес, 8 оңалту орталығын және 2 ерте араласу орталығын жабдықтау 09/4-КФ үшін тауарларды, жұмыстар мен қызметтерді байқау тәсілімен сатып алуды жариялайды.
13.08.2021 · 18:30 2 0

«8 оңалту орталығын және 2 ерте араласу орталығын жабдықтау » тауарлар, жұмыстар мен қызметтерді мемлекеттік сатып алу тәсілімен алу туралы хабарландыру

«Қамқорлық Қоры» корпоративтік қоры БСН 200240009071 (бұдан әрі - Тапсырыс беруші) сатып алынатын тауарлардың, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтердің тізбесіне сәйкес, 8 оңалту орталығын және 2 ерте араласу орталығын жабдықтау 08/4-КФ үшін тауарларды, жұмыстар мен қызметтерді байқау тәсілімен сатып алуды жариялайды.
09.08.2021 · 17:14 2 0

«8 оңалту орталығын және 2 ерте араласу орталығын жабдықтау » тауарлар, жұмыстар мен қызметтерді мемлекеттік сатып алу тәсілімен алу туралы хабарландыру

«Қамқорлық Қоры» корпоративтік қоры БСН 200240009071 (бұдан әрі - Тапсырыс беруші) сатып алынатын тауарлардың, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтердің тізбесіне сәйкес, 8 оңалту орталығын және 2 ерте араласу орталығын жабдықтау 07/4-КФ үшін тауарларды, жұмыстар мен қызметтерді байқау тәсілімен сатып алуды жариялайды.
05.08.2021 · 12:00 3 0

«8 оңалту орталығын және 2 ерте араласу орталығын жабдықтау » тауарлар, жұмыстар мен қызметтерді мемлекеттік сатып алу тәсілімен алу туралы хабарландыру

«Қамқорлық Қоры» корпоративтік қоры БСН 200240009071 (бұдан әрі - Тапсырыс беруші) сатып алынатын тауарлардың, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтердің тізбесіне сәйкес, 8 оңалту орталығын және 2 ерте араласу орталығын жабдықтау 06/4-КФ үшін тауарларды, жұмыстар мен қызметтерді байқау тәсілімен сатып алуды жариялайды.
28.07.2021 · 18:00 2 0

«8 оңалту орталығын және 2 ерте араласу орталығын жабдықтау » тауарлар, жұмыстар мен қызметтерді мемлекеттік сатып алу тәсілімен алу туралы хабарландыру

«Қамқорлық Қоры» корпоративтік қоры БСН 200240009071 (бұдан әрі - Тапсырыс беруші) сатып алынатын тауарлардың, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтердің тізбесіне сәйкес, 8 оңалту орталығын және 2 ерте араласу орталығын жабдықтау 05/4-КФ үшін тауарларды, жұмыстар мен қызметтерді байқау тәсілімен сатып алуды жариялайды.
27.07.2021 · 11:30 2 0

«8 оңалту орталығын және 2 ерте араласу орталығын жабдықтау » тауарлар, жұмыстар мен қызметтерді мемлекеттік сатып алу тәсілімен алу туралы хабарландыру

«Қамқорлық Қоры» корпоративтік қоры БСН 200240009071 (бұдан әрі - Тапсырыс беруші) сатып алынатын тауарлардың, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтердің тізбесіне сәйкес, 8 оңалту орталығын және 2 ерте араласу орталығын жабдықтау 03/4-КФ
14.07.2021 · 16:00 2 0

«8 оңалту орталығын және 2 ерте араласу орталығын жабдықтау » тауарлар, жұмыстар мен қызметтерді мемлекеттік сатып алу тәсілімен алу туралы хабарландыру

«Қамқорлық Қоры» корпоративтік қоры БСН 200240009071 (бұдан әрі - Тапсырыс беруші) сатып алынатын тауарлардың, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтердің тізбесіне сәйкес, 8 оңалту орталығын және 2 ерте араласу орталығын жабдықтау 03/4-КФ үшін тауарларды, жұмыстар мен қызметтерді байқау тәсілімен сатып алуды жариялайды.
12.07.2021 · 14:23 2 0

«8 оңалту орталығын және 2 ерте араласу орталығын жабдықтау » тауарлар, жұмыстар мен қызметтерді мемлекеттік сатып алу тәсілімен алу туралы хабарландыру (Нәтижелер жойылды).

«Қамқорлық Қоры» корпоративтік қоры БСН 200240009071 (бұдан әрі - Тапсырыс беруші) сатып алынатын тауарлардың, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтердің тізбесіне сәйкес, 8 оңалту орталығын және 2 ерте араласу орталығын жабдықтау 02/4-КФ үшін тауарларды, жұмыстар мен қызметтерді байқау тәсілімен сатып алуды жариялайды.
09.07.2021 · 17:30 3 0

«Сауықтыру қызметі қолжетімді бола түсті», - Атырау тұрғындары «Қамқорлық» орталығы жайлы

Нұрсұлтан Назарбаев Қорының директоры, ҚР Парламенті Мәжілісінің депутаты Дариға Назарбаева және Атырау облысының әкімі Махамбет Досмұхамбетов Атырау қаласындағы балаларға арналған оңалту орталығы мен инклюзияны қолдау кабинеттерін (ИҚК) аралады.
23.06.2021 · 15:20 2 0

«8 оңалту және 2 ерте араласу орталығын жабдықтау» бойынша тауарлар, жұмыстар мен қызметтерді байқау тәсілімен алу туралы хабарландыру

«Қамқорлық Қоры» корпоративтік қоры БСН 200240009071 (бұдан әрі - Тапсырыс беруші) сатып алынатын тауарлардың, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтердің тізбесіне сәйкес, 8 оңалту орталығын және 01/4-КФ 2 ерте араласу орталығын жабдықтау үшін тауарларды, жұмыстар мен қызметтерді байқау тәсілімен сатып алуды жариялайды.
22.06.2021 · 17:00 3 0

«Қамқорлық» балаларды оңалту орталығы Батыс Қазақстан облысында ашылды

Нұрсұлтан Назарбаев Қорының директоры, ҚР Парламенті Мәжілісінің депутаты Дариға Назарбаева жұмыс сапарымен Батыс Қазақстан облысына келді.
22.06.2021 · 11:15 2 0